سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتاب لطفاً گوسفند نباشید

دانلود pdf کتاب لطفاً گوسفند نباشید محمود نامنی اثر محمود نامنی و هانیه بیرجندی یک کتاب جامع و کامل خودشناسی است که حاصل ده سال تحقیق و پژوهش اساتید گروه فرهنگی انتشارات نامن سبز می‌باشد. این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا با خود واقعی خود آشنا شده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. نویسندگان در بخش ابتدایی کتاب به مخاطبان و خوانندگان پیشنهاد می‌دهند که با نگاهی به کتاب درسی بخوانند نه کتابی برای سرگرمی. کتاب لطفاً گوسفند نباشید اثری جامع برای خودشناسی است که از هزاران منبع مختلف بهره گرفته است تا سوالاتی را مطرح کند که ذهن را به چالش می‌کشد و از سوی دیگر به پرسشهایی پاسخ دهد که حتما با آن روبهرو شده‌ایم. همچنین حکایتهایی که در این کتاب آمده است، هریک پیامی در دل خود دارد و ذهن را آرامش می‌بخشد.این کتاب برای تمام کسانی که به خود، شناخت خود و رشد و پیشرفتشان اهمیت می‌دهند، مناسب است. نویسندگان در بخش ابتدایی کتاب به مخاطبان و خوانندگان پیشنهاد می‌دهند که این اثر را با نگاهی بخوانند که گویی مشغول مطالعه یک کتاب درسی هستند و نه کتابی برای سرگرمی. کتاب لطفاً گوسفند نباشید در 9 فروشگاه مختلف با قیمت‌های مختلفی از 260?000 تومان تا 382?500 تومان در دسترس است. ناشر این کتاب انتشارات نامن سبز است و مولفان آن محمود نامنی و هانیه بیرجندی هستند. کتاب لطفاً گوسفند نباشید در رقعی و با قطع کتاب رقعی منتشر شده است. زبان کتاب فارسی است و برای مطالعه آزاد مناسب است.این کتاب حاصل ده سال تحقیق و پژوهش اساتید گروه فرهنگی انتشارات نامن سبز است و در طاقچه و سایر فروشگاه‌ها در دسترس است. کتاب لطفاً گوسفند نباشید اثری تاثیرگزار و مفید است که برای کسانی که به خودشناسی اهمیت می‌دهند، مناسب است.

در پاسخ به پرسش شما درباره کتاب "لطفاً گوسفند نباشید"، اطلاعات مفصلی از جستجوی انجام شده در اختیار دارم:

معرفی کتاب

"لطفاً گوسفند نباشید" اثر محمود نامنی و هانیه بیرجندی، یک کتاب جامع و کامل در زمینه خودشناسی است.  این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا با خود واقعی خود آشنا شده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. 

محتوای کتاب

کتاب "لطفاً گوسفند نباشید" به موضوعاتی مانند تفکر خلاق، عزت نفس، باورها و ارزش‌ها، شناخت نقاط قوت و ضعف، علایق و استعدادها می‌پردازد.  نویسندگان با استفاده از حکایت‌ها، جملات قصار و اشعار از منابع مختلف، مسیری روشن برای مخاطب ترسیم می‌کنند. 

مخاطبان کتاب

این کتاب برای همه افرادی که به خود، شناخت خود و رشد و پیشرفت خود اهمیت می‌دهند، مناسب است.  به ویژه برای جوانان که در حال گذر از دوران تحصیل به دوران بزرگسالی هستند، کاربردی است. 

قیمت و موجودی

کتاب "لطفاً گوسفند نباشید" در فروشگاه‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی از 249,000 تا 760,000 تومان در دسترس است.  در برخی فروشگاه‌ها موجود نیست. در مجموع، "لطفاً گوسفند نباشید" یک کتاب جامع و کاربردی در زمینه خودشناسی و رشد فردی است که برای همه افراد به ویژه جوانان مفید می‌باشد.